Alte site-uri LUKOIL

Close
PREZENTA GLOBALA
 

GAMA DE
ULEIURI

Alegeti tipul de vehicul

APROBAT DE CEL PUTIN300PRODUCATORI

Cei mai importanti producatori din lume se bazeaza pe uleiurile noastre

Click aici
pentru lista completa a aprobarilor

LUKOIL LUBRICANTS EAST EUROPE participă la cea de-a 3-a ediţie a târgului MOBILITY SHOW Cluj organizat de AUTONET IMPORT.

În perioada 9-10 mai 2014 compania LUKOIL LUBRICANTS EAST EUROPE a fost prezentă la cel mai important eveniment din industria aftermarket, împreună cu producătorii de piese de schimb, accesorii auto şi echipamente pentru service de top activi pe piaţa din România

Parteneriatul semnat cu AUTONET  IMPORT în luna ianuarie 2014 reprezintă o primă confirmare a succesului pe care compania îl înregistrează şi pe piaţa vânzărilor de lubrifianţi cu adresabilitate către consumatorul final prin brandurile sale LUKOIL GENESIS şi LUKOIL LUXE.

Ediţia a-3-a a MOBILITY SHOW organizată la Cluj este unul dintre cele mai importante eventimente ale industriei unde peste 110 companii furnizoare de piese de schimb, accesorii auto şi echipamente pentru service-uri se prezintă clienţilor din zona B2B, service-uri şi magazine de piese de schimb, cu precădere, cu cele mai noi dintre produsele şi serviciile prezente în portofoliul lor.

Acesta ediţie a înregistrat un număr de peste 3400 de vizitatori, atât companii client ale grupului AUTONET dar şi firme din industrie, interesate de prezentările tehnice, concursurile practice cu premii şi de acţiunile comune organizate de AUTONET împreună cu expozanţii.

La invitaţia organizatoului AUTONET, compania LUKOIL LUBRICANTS a expus în premieră liniIe complete de lubrifianţi pentru motoare şi transmisii care adresează atât piaţa de turisme –PVL, cât şi zona autovehiculelor comerciale - CVL.

IMG 0282 IMG 0283 IMG 0291

Standul cu care a participat compania reflect poziţionarea “premium quality” a liniei LUKOIL GENESIS, diferenţiindu-se de toate celelalte standuri prin ideea de scenă de teatru unde, actorul principal declamă replici pentru clienti- avantajele şi beneficiile pe care le oferă acestora.

“În cadrul acestei expoziţii LUKOIL LUBRICANTS a prezentat în premieră, în décor, materialele de comunicare pentru punctele de vânzare: rafturile pentru uleiuri şi broşurile de prezentare a principalelor linii de produse: LUKOIL GENESIS, LUKOIL LUXE şi LUKOIL AVANTGARDE. Toate acestea au surprins în mod plăcut publicul vizitator, confirmând în acest fel poziţionarea de produs și imagine pe care am gândit-o. Sperăm că odată cu dezvoltarea parteneriatului cu AUTONET IMPORT şi cu alti distribuitori importanți să atingem în următorii 3 ani o cota de piaţă de 15% pe segmenul B2B2C; în acest fel întărindu-ne poziţia strategică de lider pe care o deţinem deja pe piaţă vracurilor de lubrifianţi indistriali din România” a declarat Viktor Titov-SALES & MARKETING Director al companiei.

Următoarea ediţie a MOBILITY SHOW se va desfăşura în luna octombrie, la Bucureşti, iar LUKOIL LUBRICANTS doreşte să participe pentru se prezenta clienţilor şi consumatorilor din sudul, estul şi sud- vestul României care vor fi invitaţi să participle.