LUKOIL PRIMEȘTE PREMII INTERNAȚIONALE DE PRESTIGIU, ÎN COMUNICARE
13 decembrie 2021
LUKOIL a fost desemnat cвștigător la două categorii ale "Eventiada IPRA Golden World Awards 2021", cel mai mare eveniment în domeniul comunicarii, din Europa de Est și Asia Centrală. Din 2020, concursul se desfășoară оn parteneriat cu Organizația Națiunilor Unite și face parte din programul de sprijinire a Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă ale ONU.
Proiectul LUKOIL, "Love is Oil You Need" a fost numit cea mai bună campanie care sprijină construirea unei infrastructuri rezistente, promovarea industrializării durabile și promovarea inovației care respectă Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale ONU. Compania a prezentat o serie de videoclipuri care arată că cele mai comune lucruri din jurul nostru, cum ar fi smartphone-uri, laptop-uri, medicamente, unele haine etc. sunt făcute din produse petroliere și că refuzul total de a folosi petrol va duce la o colaps și va dăuna industrializării globale. Acoperirea videoclipurilor a depășit 300 de milioane de vizualizări.
"LUKOIL Walks the Planet" – un alt proiect, dedicat celei de-a 30-a aniversări a Companiei LUKOIL – a devenit cea mai bună campanie din Asia de Vest pentru promovarea turismului, alpinismului și sporturilor de amatori. Proiectul a constat în escaladarea de catre lucrătorii LUKOIL a celor mai înalte vârfuri muntoase din Rusia și Europa (inclusiv Elbrus), sub drapelul Companiei.
Eventiada IPRA GWA face parte din IPRA Golden World Awards, o competiție globală organizată din 1990 de Asociația pentru Relații Publice Internaționale (IPRA), care promovează standardele оnalte оn industria relațiilor publice și cooperează cu ONU din 1984.
Juriul internațional al Eventiada IPRA GWA a inclus reprezentanți ai 35 de asociații naționale din 17 țări. Оn 2021, Eventiada IPRA GWA a acoperit 15 țări: Armenia, Belarus, Bulgaria, Croația, Estonia, Ungaria, Kazahstan, Letonia, Lituania, Polonia, Rusia, Romвnia, Serbia, Tadjikistan și Turcia. Lista candidaților a inclus cele mai mari corporații naționale și internaționale, organizații neguvernamentale globale și regionale, organisme publice, agenții de comunicații și grupuri creative de tineri.